a journey of self-discovery

Antalya, Olympos, Patara, Pamukkale, Istanbul, så ser vår färdplan ut. Jag, Oliver och David kommer att tillbringa 13 dagar av sommarlovet i Turkiet. Jag och David åker ner nu på fredag (6/6) och Oliver kommer dagen efter(?) hopas vi :D

Hursomhaver har vi tänkt att försöka blogga så mycket vi kan under resan, dels för våra släkt och vänner men främst för våra fans från IPA (International Poker Association).

Det här kommer bli ett mycket spännande äventyr, för vissa av oss blir det första visiten i Asien och för andra blir det mer som träning inför någonting...

Men hursomhaver så är rubriken för detta första inlägg " A journey of self-discovery" , som vissa kanske lägger märke till så är det beskrivningen av vad en walkabout går ut på, och som vissa sedan märker igen är walkabout även namnet på ett av avsnitten i TV-serien Lost. Vi (D.O.S) har nämligen hypotesen att detta kommer att bli just en resa där vi får lära känna oss själva bättre, kanske .

(Om ni tråkar ner på stavfel och dåliga formuleringar så beror dem på att jaf precis har sett Armagedon, såååååå spännande och samtidigt sorglig (snyft). (spoiler warning)Men dom klarar ju att spränga asterioiden i slutet så det blir ändå lyckligt (fast än pappan dör på kuppen)...

Så här ser vi innan resan, (ungefär)


Dave
image4
Oliver
image2
Seb.



Tack för mig, vi ses! may the force be with you
//Seb

Kommentarer
Postat av: Eddie

Nu vill vi veta allt! Håll oss uppdaterade!

2008-06-07 @ 00:07:11
Postat av: charl8

Hej Dadi! Hoppas turkarna är snälla med er! Jag har det gott på gotland och din pappla har det grejt i Sydkorea. Eftersom ni är låtsas-styv-plastsyskon får du Lalis (Daniels) bloggadress, o han din. Hans pappa är fö i Istanbul fn....

www.vongringo.blogg.se Tjo Charl8

2008-06-07 @ 19:22:34
Postat av: Oroliga mamman

Hoppas allt är bra och att turkarna är så vänliga som de brukar. Alla hälsar, särskilt Molly, som viftar allt hon kan på svansen för er.

Tusen pussar

Helena

2008-06-08 @ 22:13:33
Postat av: Oroliga mamman

Hoppas att allt är bra med er och att turkarna är så vänliga som de brukar vara. Alla hälsar, särskilt Molly som viftar på svansen för er. Tusen pussar från Helena

2008-06-08 @ 22:18:53
Postat av: jag skulle ha följt med om jag vart rik

trevligt att kunna läsa vad man går miste om :P

jag blir alltid förvirrad när sebastian skriver nåt =P... "och för andra blir det mer som träning inför någonting..." för vem inför vad?!?!

varför heter bloggen twofortheroad, va det innan oliver skulle va med?

Och armagedon är ju fan dålig, jag har sett den 3 gånger tror jag, men seriöst, den suger...



Kramar //Anton

2008-06-10 @ 00:37:51
URL: http://ipa.blogg.se/
Postat av: Manuela

Hahahaha :D Usch, kom på att jag saknade er när jag läste detta =) du skriver så fint sebbe och får mig som vanligt att skratta! Ha askul på resan nu, och discover uselves:)



Kramar

2008-06-11 @ 00:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0