Och Anton ska med...

Hej bloggen! ;D

Jag och Sebastian ska ju åka till Asien nu under hösten! Vi kommer vara borta i 100 dagar. Så det är ju trevligt att ha en blogg som man kanske kan skriva på ibland om man får möjlighet :)

Jag är iaf sjukt taggad inför resan! Tror vi kommer få det riktigt bra där nere! Nu är det mindre än en vecka tills vi åker!


som sagt riktigt bra!

Ingen av oss har ännu blivit deprimerad/aggressiv/förvirrad/fått panikattacker eller hallucinationer eller något annat allvarligare än möjligen något livligare drömmar, av malariaprofylaxet! Vi är färdigvaccinerade, vi har nya myggnät och flightbags. Jag har fått en ny kamera av min mamma så att jag kan ta massa bilder och visa henne sen (och lite för min skull också ;p)!


Sjukt najs iaf, så det ska jag verkligen göra! Vi har biljetter och försäkringar, och vi tror att vi bokat ett hotell (på indonesiska) de första dagarna...

Så det känns som att vi är väl förberedda!

Funderar på om jag kanske ska packa väskan nu och se hur stor plats allt tar, om jag hinner :) ..det är mycket nu!



Mount Agung på Bali


Jag lekte runt lite och ändrade utseendet på bloggen, hoppas sebastian tycker det är okej.. Om det nu funkar...

(ja det blev väldigt fult när man scrollar ner, men jag vet inte hur man gör sånt här egentligen)


/Anton


Kommentarer
Postat av: tina eskilsson

Vad skoj att ni har en blogg! Jag har undrat så hur ni har det där på Bali.

Stackars dig, Sebastian. Vilken tur att du tog dig till ett bra sjukhus till slut. Hoppas att du inte har allt för ont i ditt finger.

Anton, då förstår jag varför du inte svarade på mitt sms.

Sköt om er och njut av att ta det lugnt. Här är helstressigt.

Plåta!!!

Kram Tina

2010-09-09 @ 12:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0